druggie.

jag har hunnit med mkt redan idag. Blev förbannad från första stunden jag vakna. Alla väckte mej typ 100 gånger i morse, så jävla jobbigt. Inte blev det bättre av att jag fick en temperament fylld knarkare brevid mej... Usch. Hennes kille kom hit imorse, när jag kom tillbaks från toaletten låg det nålar (såna man tar blodprov o sånt med) på golvet. Riktigt läskigt. Hoppas hon byter rum/åker hem snart.

Har även hunnit vara på fysioterapi. Först pratade vi, sen fick jag visa hur stort jag tror olika kroppsdelar var med hjälp av ett band. Sen blev det lite massage. Sköönt! Ska dit på måndag igen, ska få hela ryggen masserad då :) Rökte även en cigg där innan jag hoppade i taxin ! :) Gott.. Imorgon kan jag också röka då jag ska till psykologen.

Vikten imorse var 41,8. Fan 200 gram ifrån detta sängvilahelvete. Hoppas på att det har stigit imorgon istället. Orkar inte ligga här mer.

Ska snart o duscha, bara jag hinner. Sen är det ergoterapi 14.00. Efter det kommer pappa hit! :)


Puss på er, hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: dannofino

min nya blogg :)

2009-12-08 @ 13:43:40
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/
Postat av: Sannah

Hej !

Hur lång är du och hur mycket behöver

du väga för att få åka hem ?

2009-12-08 @ 15:34:04
URL: http://www.nogg.se/mudermemickey
Postat av: Elin

Vad är ergoterapi för något?

Tycker du är jätte stark som kämpar för att bli fri från anorexin!

Försök att tänka att du är kropplsigt sjuk och att mat är din medicin!

"Styrkekram"

2009-12-08 @ 17:07:25
Postat av: Dannofino

<3

2009-12-11 @ 03:58:35
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback