dagens sammanfattning..

Denna dag har egentligen varit rätt bra här på sjukhuset. Rätt lugnt, trevliga sjuksköterskor, jag har fått röka (:D:D:D:D) och så.. Hoppas bara vikten ska ha gått upp tills imorgon :) Känns iaf så.. men när jag kolla på mej idag, kom jag på att det nog är ett halvår sen min mage var såhär fet. Inga ben syns längre... allt jag kämpat för är borta... Men jag vill bara hem nu.. Ett senare problem...

Imorgon kmr min syssling och min kusin! Skoj ska de bli! Hoppas vi får åka runt på lite äventyr i rullstolen ;)
Och förlåt att jag inte har svarat på kommentarer, ska göra det efter att jag har blivit skuttad till toaletten. Har nämligen varit lite lat.

Uppdaterar senare ! :)<3


o gumman, jag saknar dej så mkt<3 tänker på dej hela tiden..

Kommentarer
Postat av: dannofino

sv: åh, sorry. tyckte jag läste att C var en Hon någonstans, men då var det ett missförstånd av mig :)



när du är på sjukhuset, tar dem ingen hänsyn till att du faktiskt har ana, utan tvingar i dig massor med mat? ._. förlåt om jag är dum, men det låter så hemskt..

2009-12-01 @ 21:06:39
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback