Bröst

Vet ni vad den största orsaken är att jag äter och kommer fortsätta med det i viss mån är?

Jo, mina bröst. Jag vill inte ha såna där små 12-årings bröst längre o nu växer dom! Vill ha stora, runda, perfekta bröst. Mina bröst är mina komplex just nu. Saknar min push-up bh, då såg de mkt större ut! Måste ha mamma att ta hit den lr nåt...

annars berättade nyss min rumskompis (ca.70 år) att hon har en massa modekläder och t.om. ett par lårhöga stövlar ! ;)


Men lite större har dom väl blivit ? :) :)




O ja, jag måste visa bh'n, annars syns inte mina bröst x) Hatar denna bh....

Kommentarer
Postat av: sara

"lite större har de väl blivit"

TÖNT :'D <3

2009-12-20 @ 00:30:29
URL: http://zappzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback