Betalar en vän

haha, förstår ni att jag inte har det bra idag då jag betalar en vän för att komma hit till mej ? Oh shit.. (eller bensinen betalar jag!)

Har nyss ätit middag, den var konstig. Äcklig, ingen efterrätt, inget bröd. Ska köpa något uppe i cafét istället! Snart kommer N, då ska vi gå upp dit o röka o gråta ut lite. Har snackat med min pojkvän, var skönt. Han kmr hit imorgon med våra vänner, längtar !! Har saknat dem alla så mkt! O snart slipper jag dehär...


Nu ska jag checka sminket, puss :)

Dagens; Smutsigt och äckligt hår, äckligt klädd.. Men so what, finns inga snyggingar här just nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Grace

Har suttit och läst i din blogg ett bra tag nu och jag kan säga att jag känner igen mig i det mesta. Faktum är att jag har blivit så pass rädd för en inläggning igen att jag tror att jag ska kunna äta bra ikväll.. Jag ska träffa två personer på psyk imorgon och just nu känns det som att de vill lägga in mig. Om de kunde lägga in dig vid ett BMI på 14.5 så kan de ju säkert lägga in mig vid 14.1 (även om de lovat att gränsen går vid 14.0 - men jag vet, jag ligger farligt nära gränsen.. ändå är det som att jag inte tar in det).

Åå jag vill bara krama dig när jag läser om dig.. Du tänker som jag gjorde när jag var inlagd - "ÄT så att jag kommer härifrån". Till mig sa de att en anorektiker inte kan äta oavsett hur mycket hon vill lämna sjukhuset. Men so what? Bara de som upplevt det själva vet vilket helvete det är att vara inlagd. Och man kan ju alltid gå ned när man kommer ut.. Det bästa vore naturligtvis om man kunde bli frisk, komma ur skiten. För mig gick det faktiskt bättre i någon vecka efter det att jag kom ut, men sedan började jag fuska..

Sköt om dig iaf! Tänker på dig.. Jättekul att du kommenterade.

Kramar <3

2009-12-17 @ 21:18:52
URL: http://gracely.blogg.se/
Postat av: morgondis

Hej!

Jag bara undrar; dricker du näringsdrycker? För utan dem som extra energi är det nästan omöjligt att gå upp i vikt när man äter så man har fått igång förbränningen. Här på anorexicentret har man fyra extra näringsdrycker / dag när man har ditt BMI. Maten man får är den som behövs för att kroppen ska fungera normalt, den gör inte att man går upp i vikt (om inte ni har något annat system...?)

Lycka till! Hoppas du får komma hem över julen!

Kram

2009-12-18 @ 07:51:15
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback