Bajs

Detta kan låta lite äckligt...


Men när jag kom hit var jag livrädd över att bajsa. För då tänkte jag mesamma att en massa vikt åker ur mej. Men dedär bajset gör ju ändå ingen nytta. All näring är ju redan upptaget och dedär ska ju faktiskt ut ! :) så nu är jag bara glad att jag bajsar , för då har jag fått näring som leder till viktuppgång ;) HAHA.


Dom är så jävla slöa här. För 1½ h sen skulle nån kolla upp dedär med tv-tittandet, men hon åkte hem nu... Skitkul att dom gör det de ska.. Satt nyss o väntade 15 min efter att jag tryckt på knappen för att slippa på toaletten. Bra att dom är så snabba, verkligen.

Nu ska jag käka sista mellanmålet för idag och hoppas att jag gått upp 400 gram tills imorgon!

Puss o kram<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att man går upp i vikt av attröka va? i längen gör man det.

2009-12-07 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback