åt helvete.

allt är egentligen bara åt helvete. Vem fan trodde att dehär ska göra mej "frisk"? De gör det inte. Dehär gör mej bara sjukare i mina tankar. Herregud. Har aldrig känt mej såhär. Mest bara tom, men ändå full ? Ångest blandat med panik blandat med äckel. Vilken cocktail ! Jag kommer inte bli frisk, inte nu, inte av dehär. Allt kommer bara gå åt helvete. Ner åt helvetet. Till ett mycket värre än förr. Ett starkt helvete. Ett helvete som jag inte vet om jag kmr gilla eller hata. Ett helvete var jag inte styr alls, utan var A är drottningen. Ingen annan än hon kommer ha en talan.  Ett helvete som jag inte kommer kunna ta mej ur...

Så håll käften alla fittkärringar om ert babbel om att "mat gör allt bra". För det gör det inte.
Maten gör bara så att allt blir värre. A blir starkare av all näring.

Jag önskar bara att någon skulle förstå hur det är.. Hur det ligger till... Hur det kommer bli.. Och ta mej härifrån, för hemma skulle jag kunna klara av att kämpa mot detta och stoppa det. Men här blir det bara starkare varenda jävla dag. Varje jävla dag som kommer och går är en kamp. Varje måltid där hemma kommer vara ett krig, för här har jag inget val. Men där hemma har jag det. Och jag har en aning om att det kommer bli fel val...

Nu vill jag bara ta livet av mej, dö, så jag skulle slippa allt sen. Saknar att skära mej, djupt. Har en massa ärr på armarna, men 2 som är tydligast av dem. Dom har varit djupa sår en gång i tiden. Sår av ångest, panik och döden. Ett sår av misslyckande, för att jag inte lyckades ta livet av mej, för att jag inte vågade.

Kan någon bli så fel som jag ? Orkar inte leva mer. Orkar inte försöka. Vill bara ut härifrån, NU. Måste fortsätta äta, fast det tar emot som fan. Vill hem till mitt liv nu, sen blir det som det blir...





Hjälp mej ?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja vet att de e jobbigt nu, o att de mest känns hopplöst. Men du måst kämpa vidare för din egen skull och för vår skull! Tänk på alla som står nära dig o stöttar dig, fatta hur förstörda vi sku bli om du försvann! Allting kommer att bli bra en dag, det lovar jag! Allting ordnar sig, MAN KLARAR VADSOMHELST BARA MAN SJÄLV VILL! Puss <3

2009-12-08 @ 07:38:42
URL: http://saragunmarie.blogspot.com/
Postat av: paulina

Klart du känner dig klyven, du är inte på rätt behandling för din anorexi! Det är ingen som är med dig och pratar med dig om hur du ska hantera dina kännslor och hur du ska göra när du får ångest? Eller har jag fel. Tycker du är otroligt stark som verkar klara skiten hyffsat bra ändå. Kämpa lilla vän, för jag gå igenom samma sak just nu!

2009-12-09 @ 19:34:26
URL: http://anassecretangel.blogg.se/
Postat av: Dannofino

jag finns här för dig. <3

2009-12-11 @ 03:57:17
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback