open fire, around me.

gaah vad jag är på dåligt humör. Mamma lagar lasagne, mamma o pappa är arga, min kompis funderar på att ta livet av sig, jag funderar också på det, min pojkvän är ute med kompisarna istället för att vara med mej, jag har sjuka leder och har smärta överallt bara för att jag tog en liten ridtur nu, snart har jag ingen häst kvar att rida på, ingen hund kmr jag få, jag kommer bli tjock, hatad och äcklig, skolan börjar snart. Allt är så skit just nu. Jag vill inte mer...

Egentligen måste jag packa nu, men jag vet inte vad jag ska packa eller nåt så jag skjuter upp det. Vi åker ju till Åbo imorgon för att hälsa på brorsan och deras nyfödda barn. Och det värsta är den 6 timmars långa bilresan med C, mamma och pappa... Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

jskahdddddfjhkdösföfkglkbkfögbkjafvugdhjisfgfgjf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback