happy face !

Jag har gått ner, över 1 kg sen igår.. O igår åt jag ändå skitmycket ! :D Skitbra (y)

Pappa har varit lite jobbig sen han kom hem, började fråga ut mej om vad jag hade ätit (ett bröd som jag inte åt) och skällde på mej att det är för lite o blablabla... Att jag hamnar på en klinik till sverige... Voi voi. Inte skickar dom mej ändå dit, de har inte råd! Plus att de inte skulle våga, oså e dom för dumma.. Som igår t.ex fick jag gå upp på mitt rum o äta själv, då kan jag ju hur bra som helst slänga bort allt.. Men nu har jag faktist ätit en liten tårtbit, för jag bakade åt mamma o pappa, o var ju tvungen att smaka.. Har ändå bara tänkt äta middag nu då mamma kmr, o inget mer sen idag eftersom jag ska till C's o då kan jag dra dendär lögnen om att jag redan åt vid hans.. :) Och att jag ska äta då jag kmr hem !

O fan, jag var uppe till kanske 4 inatt :S inte så skoj.. är ganska slut nu.

Satt o kolla ett program på youtube som hette INTERVENTION. De handlar om folk med olika beroenden, t.ex droger, ätstörning osv.. Dom blir följda av kameran, men vet inte om att deras nära o kära kmr erbjuda dem hjälp av nå slag. Rätt så intressant. :)

Annars så händer det väl inte så mycket idag. Ska snart gå o duscha och RAKA mej under armarna. Fan vad skönt, har inte haft med någon rakhyvel i helgen xD Fast det är nu inte så mycket utvuxet men..

och nästa tisdag börjar skolan.. Usch!! Vill inte tillbaks till helvetet..


Puss på er, o kämpa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback