Förlåt!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat, men jag har varit med C hela helgen och inte haft möjlighet.

Bland annat i söndags så hade vi varit tillsammans i år, så det firade vi med att åka till min villa, bara han o jag.
Annars så började han skolan idag. Och jag låg hemma och sov. Och hade ångest. Det har jag ännu, som fan. Denna dag kan dra åt helvete..

Och nu är jag hemma, mamma kmr om 40 minuter= MAT MAT MAT MAT:....


Vill inte, orkar inte..

Hela helgen har gått i ångest dimmor. Jag har över 20 skärmärken som jag inte trodde skulle uppkomma, men skall jag vara helt ärlig, minns jag inte hur hårt jag ens tryckte.. O idag, så ville C inte ens vara med mej...


nää, nu så ska jag sluta med dehär..

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback