cry your eyes out.

Snacka om en skit helg. Jag har haft ångest till 1000, ätit FÖR mycket då jag inte hade tänkt äta nåt och resultatet är att jag bara är ledsen, tjock och sämst i hela världen. Idag har vi t.ex ätit tacos (o ja, de är det ända jag har ätit, för jag vägrade morgonmålet). Och jag tänker inte äta mer idag heller.  Och på tisdag åker vi och hälsar på min bror till Åbo, jag har blivit faster i helgen. Vilket kommer innebära mat till tusen.. :/ men om en vecka börjar C skolan, men inte jag och mamma o pappa jobbar= jag kan fuska och äta hur lite som helst.. :):):) När skolan börjar, så hade jag tänkt skippa frukost occh lunch och så mycket annat jag kan. För nu är det bara neråt vikten ska!

Och nu lustar det så att gå och spy. Men jag kan inte spy, inte hur långt ner fingrarna än åker. men jag skall lära mej, det lovar jag er. Jag mår så dåligt just nu, jag vill bara . Seriöst. Allting är så tungt, speciellt att alltid känna sig som en stor jävla elefant ! Hur lite jag än äter, så blir jag inte smalare :(

jag hatar mej själv. Varför kan ingen förstå att jag bara vill vara ensam, svälta och vara lycklig ? men nej, man får inte vara lycklig.
Undrar om jag kan tvinga med C på en "promenad" ännu ikväll o bli kvitt lite kalorier.

Men imorgon är en ny vecka, en ny dag och nya möjligheter. Jag vet att jag kan skippa morgonmålet iaf, äta en liten lunch eller inget men kvällsmat kommer jag vara tvungen att äta. Allting beror på när C's familj kommer hem imorgon..

För jag har bestämt att nu är det bara neråt vikten ska gå. Adjö till allt sött, allt annat utom kalorifri läsk, bakelser och annat, jag behöver inget sånt. Hej till ett lyckligare liv, en vikt på 38 och en glad Manda. Fast är 38 tillräckligt smalt ? tänk om jag fortfarande är tjock och äcklig ? Det är ändå bara 2 kilos skillnad.. Det minsta jag har vägt var 39, o då var jag fin, iaf en stund. Men sen gick jag upp till 40.. för att jag är så sämst..
 ÅÅÅÅÅÅH va jag kan hata mej själv för sånt !!!!
C fotade mej häromdaan, då jag var smal och fin.. jag har 3 bilder på telefonen, de är nästan bra. Men det finns en putmage som ska bort och lite annat. Sen blir det bra !

Nej, nu ska jag kolla lite andra sidor, läsa inspirationsbloggar och sen gå o försöka spy, wish me good luck!

Puss, kämpa på <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback