Ätpoli

Hade ju tid till ätpoli imorse kl. 8. Jättegivande... not. Dom såg inte mina framsteg utan klagade bara på att jag har gått ner i vikt. Sa åt dem att jag vill gå upp i vikt, men inte gav dom mej några tips/hjälp för att lyckas. Bara ett hot; Om jag inte har gått upp till nästa träff, hamnar jag att börja gå dit igen eller något. Sa rakt ut att dom aldrig gett mej någon hjälp, inte nu heller. När jag kom hem funderade jag hårt på att sluta äta helt, för det spelade ju ändå ingen roll fastän mina blodprov var bra och jag mår mycket bättre. Men jag kom fram till det att dom tydligen inte vet någonting, för mej är det inte vikten som spelar mest roll. Ska vården få vara såhär? Hot hit och dit. Det är det enda sättet dom kan för att få något gjort.


Jävla skitställe.

Kommentarer
Postat av: Elsa

passiva jävlar som bara sitter och tänker på hur mycket pengar de tjänar på att sitta där. Jag skulle gett dem fingret och aldrig återvänt :P

2010-05-20 @ 23:16:35
URL: http://yourdownfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback